Prekių atsiėmimas

Kur galiu atsiimti užsakytas prekes?

Mus rasite adresu: Verkių 30B, II aukštas, Vilnius.

Parduotuvės darbo laikas:

Pirmadienį - penkadienį 10:00 - 19:00 val

Šeštadienį - sekmadienį nedirbame.

SAVAITGALIAIS BEI NEDARBO VALANDOMIS esame pasiekiami telefonu, todėl esant SKUBIAM poreikiui drąsiai skambinkite! 

Prekių pristatymas

Kada gausiu savo užsakytas prekes?

Prekės pagaminamos ir siuntos išsiunčiamos, arba paruošiamos atsiėmimui per 1-3 d.d. po apmokėjimo (dažniausiai jau sekančią dieną, tačiau esant didesniam užimtumui trunka kiek ilgiau).

Po prekės išsiuntimo pristatymas Lietuvoje užtrunka:

  • LPexpress paštomatu ar kurjeriu - 1 darbo diena. (Siuntimas - 1- 2 d.d.)
  • Autobusų siuntomis - siunta pristatoma tą pačią arba kitą darbo dieną į pasirinkto miesto autobusų siuntų skyrių. (Siuntimas- 1 d.d.)
  • Lietuvos paštu 1-3 darbo dienos Lietuvoje, o jei siunčiama į kitą Europos šalį trunka 3-6 d.d. tačiau karantino metu gali keliauti ir ilgiau. Karantino metu siuntos netelpančios į pašto dežutę nepristatomos į namus, o tik į artimiausią pašto skyrių - tai daroma siekiant išvengti kontakto. (Siuntimas - 1-5 d.d. dažni velavimai bei sutrikimai)
  • Omniva paštomatu 1-3 darbo dienos Lietuvoje (Siuntimas - 1-5 darbo dienos, dažni velavimai bei sutrikimai)

Dėl karantino apribojimų ir padidėjusių siuntų kiekio siuntų tarnybos yra sutrikusios, todėl gali pasitaikyti vėlavimų.

SKUBIEMS UŽSAKYMAMS rekomenduojame rinktis siuntimą autobusu. Šiuo būdu siunčiant autobusas pristato siuntą į kito miesto autobusų stoties siuntų skyrių tą pačią arba sekančią dieną po išsiuntimo. Paštomatai perpildyti todėl siuntos gali pasiekti kitą artimiausią paštomatą arba užtrukti ilgiau pristatyti.

Galite pasiteirauti dėl skubaus pagaminimo, pristatymo ar atsiėmimo galimybių susisiekus tel. nr. 863077733.

Mūsų draugiška komanda mielai pagėlbės Jums ieškant paskutinės mintuės dovanos!

Iš kur man žinoti kur randasi mano siunta?Ar galima sekti siuntą?

Siuntas siunčiame registruota pirmenybine siunta, todėl kiekvienam klientui suteiksime unikalų sekimo kodą. Šį kodą įvedę Lietuvos Pašto puslapyje http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska galėsite stebėti kur randasi Jūsų siunta.

Praėjo daugiau laiko nei buvo nurodyta ir aš dar negavau siuntos. Ka reikėtų šiuo atvėju daryti?

Pašto darbuotoja(s) neradęs Jūsų namuose palieka lapuką su kuriuo galite atsiimti siuntą artimiausiame pašto skyriuje. Neradus šio lapuko nuvykite į artimiausią pašto skyrių. Atvykus pasiteiraukite ar nėra jūsų vardu registruoto siuntinio, pateikite pašto darbuotojui(ai) sekimo kodą bei asmens dokumentą. Šventiniu periodu pasitaiko išimtinių atvejų kai siuntimas užtrunka šiek tiek ilgiau todėl pabandykite apsilankyti pašte dar po kelių dienų.

Prekių grąžinimas

Atsitikus taip, jog likote nepatenkinta(s) gautomis prekėmis ir kyla noras jas grąžinti maloniai prašome susisiekti su mumis numeriu +370 630 77733 arba el.paštu info@strainus.lt. Mes pasistengsime suteikti jums pagalbą bei išspręsti problemą dar prieš pradedant formalų ir nemalonų prekės grąžinimo procesą,

Per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos, bet kurį pirkinį Jūs galite:

  • keisti į kitą dydį;
  • keisti prekę į kitą modelį;
  • susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.


Keičiamos arba grąžinamos prekės privalo:

  • likti su visomis prikabintomis etiketėmis;
  • būti pateikta originalioje gamintojo pakuotėje ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
  • nebūti dėvėta ar kitaip naudota,  turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės.

Marškinėliai ar kiti produktai pagaminti pagal individualų užsakymą (su Jūsų atsiųsta nuotrauka, tekstu arba mūsų maketuota pagal Jūsų pageidavimą) 
nėra keičiami į kitą dydį ar kitas prekes.

Transportavimo išlaidos nėra grąžinamos.