Prekių atsiėmimas

Kur galiu atsiimti užsakytas prekes?

Mus rasite adresu: Šeimyniškių g. 5A, Vilnius.

Parduotuvės darbo laikas:

Pirmadienį - penkadienį 10:00 - 19:00 val

Šeštadienį - sekmadienį nedirbame.

SAVAITGALIAIS BEI NEDARBO VALANDOMIS esame pasiekiami telefonu, todėl esant SKUBIAM poreikiui drąsiai skambinkite! 

Prekių pristatymas

Kada gausiu savo užsakytas prekes?

Siuntos dažniausiai išsiunčiamos ne vėliau kaip sekančią darbo dieną po apmokėjimo (Šiuo metu dėl karantino apribojimų bei Kalėdinio bumo itin padidejęs užsakymų kiekis todėl gamyba gali šiek tiek ilgiau trukti. Kaip bebūtų stengiamės ir ieškome sprendimų, kad dovanos Jus pasiektų iki Kalėdų!). Po prekės išsiuntimo pristatymas Lietuvoje užtrunka 1-2 darbo dienas (jei siunčiama į kitą Europos šalį trunka 3-6 d.d.) Taigi užsakytas prekes gausite už 2-3 darbo dienų po apmokėjimo jei nurodėte adresą Lietuvoje ir 4-7 darbo dienų jei pristatoma į kitą europos šalį.

Dėl karantino apribojimų ir padidėjusių siuntų kiekio siuntų tarnybos yra sutrikusios, todėl gali pasitaikyti vėlavimų.

SKUBIEMS UŽSAKYMAMS rekomenduojame rinktis siuntimą autobusu. Šiuo būdu siunčiant autobusas pristato siuntą į kito miesto autobusų stoties siuntų skyrių tą pačią arba sekančią dieną po išsiuntimo. Paštomatai perpildyti todėl siuntos gali pasiekti kitą artimiausią paštomatą arba užtrukti ilgiau pristatyti.

Taip pat galite pasiteirauti dėl skubaus pristatymo galimybių susisiekus tel. nr. 863077733

Iš kur man žinoti kur randasi mano siunta?Ar galima sekti siuntą?

Siuntas siunčiame registruota pirmenybine siunta, todėl kiekvienam klientui suteiksime unikalų sekimo kodą. Šį kodą įvedę Lietuvos Pašto puslapyje http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska galėsite stebėti kur randasi Jūsų siunta.

Praėjo daugiau laiko nei buvo nurodyta ir aš dar negavau siuntos. Ka reikėtų šiuo atvėju daryti?

Pašto darbuotoja(s) neradęs Jūsų namuose palieka lapuką su kuriuo galite atsiimti siuntą artimiausiame pašto skyriuje. Neradus šio lapuko nuvykite į artimiausią pašto skyrių. Atvykus pasiteiraukite ar nėra jūsų vardu registruoto siuntinio, pateikite pašto darbuotojui(ai) sekimo kodą bei asmens dokumentą. Šventiniu periodu pasitaiko išimtinių atvejų kai siuntimas užtrunka šiek tiek ilgiau todėl pabandykite apsilankyti pašte dar po kelių dienų.

Prekių grąžinimas

Atsitikus taip, jog likote nepatenkinta(s) gautomis prekėmis ir kyla noras jas grąžinti maloniai prašome susisiekti su mumis numeriu +370 630 77733 arba el.paštu info@strainus.lt. Mes pasistengsime suteikti jums pagalbą bei išspręsti problemą dar prieš pradedant formalų ir nemalonų prekės grąžinimo procesą,

Per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos, bet kurį pirkinį Jūs galite:

  • keisti į kitą dydį;
  • keisti prekę į kitą modelį;
  • susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.


Keičiamos arba grąžinamos prekės privalo:

  • likti su visomis prikabintomis etiketėmis;
  • būti pateikta originalioje gamintojo pakuotėje ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
  • nebūti dėvėta ar kitaip naudota,  turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės.

Marškinėliai ar kiti produktai pagaminti pagal individualų užsakymą (su Jūsų atsiųsta nuotrauka, tekstu arba mūsų maketuota pagal Jūsų pageidavimą) 
nėra keičiami į kitą dydį ar kitas prekes.

Transportavimo išlaidos nėra grąžinamos.